Sunday, July 20, 2008

THANK YOU MR T FOR YOUR PROMPT ATTENTION

Ini sangat penting untuk dikongsi. Supaya menjadi peringatan pada kita agar jangan cepat bersangkaburuk atau panik apabila berhadapan dengan masalah account e-wallet kita. Kelmarin 19/07/2008 saya terkejut beruk bila tengok cash wallet saya tinggal 0-zero! Untuk info anda itu akaun VIP saya dan jumlah cash wallet di dalamnya adalah BIG AMOUNT. Boleh beli lebih daripada 1 platinum.....!!
Walau bagaimanapun saya tidak nangis tak tentu pasal bagi saya pasti ada jawapannya.
So baru tadi saya sms MR T ngadu masalah saya dan memohon agar beliau membantu saya melihat masalah ini.
Thanks goodness he acts promptly and the account department called me to clarified the problems and assured me that the problem will be attend to.
Moral of the story - Jika ada masalah jangan cepat buruksangka. MR T tulis dalam blog dia "call MR T jika ada masalah" - dan dia bertindak dengan laju menangani masalah saya.
Termia kasih banyak-banyak MR T. Semoga BW tetap TERULUNG di Malaysia walaupun banyak cubaan memburukkan dan menjatuhkan syarikat.
Dan jika berlaku masalah seperti saya kepada anda semua, bertenang dan hubungi customer service. Masalah anda akan dilayani segera.
__________________________________________________